Trek FX+ 2
Opis
FX+ 2 to lekki miejski rower elektryczny, dzięki któremu codzienne przejażdżki są szybsze i dają więcej frajdy. Ma intuicyjny system wspomagania pedałowania, który daje uczucie naturalnej jazdy i sprawia, że wycieczki po mieście są jeszcze bardziej ekscytujące, a podjazdy to pestka. Przydatne akcesoria, takie jak bagażnik i błotniki, umożliwiają jego użytkowanie w każdych warunkach.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Chcesz lekkiego, prostego w użyciu miejskiego e-roweru, który doda Ci trochę mocy podczas codziennych sprawunków, dojazdów do pracy czy przejażdżek po mieście.
Użyte technologie
Lekka aluminiowa rama i widelec, dostępny tylko u Treka system wspomagania pedałowania Hyena z silnikiem w piaście (250 W, 40 Nm) zapewniającym wsparcie nawet do 25 km/h, a także akumulator 250 Wh pozwalający przejechać nawet 55 km na jednym doładowaniu. Do tego szybkie koła 700c, szybkie a jednocześnie stabilne opony 40c z odblaskowymi ścianami bocznymi, niezawodny 9-biegowy napęd Shimano, hydrauliczne hamulce tarczowe, zintegrowane światła zasilane z akumulatora, bagażnik tylny kompatybilny z MIK, błotniki i podpórka.
Ostatnie słowo
FX+ 2 LT zapewnia wszechstronność i pewność każdego FX z elektrycznym dodatkiem mocy, który pozwoli Ci pojechać jeszcze dalej! Wyposażony jest także gotowe do jazdy akcesoria, takie jak bagażnik i błotniki, dzięki którym dojazdy do pracy i sprawunki na mieście stają się łatwiejsze.
Dlaczego je pokochasz?
- To nasz najlżejszy miejski e-rower, który łatwiej jest zaparkować i lżej wnosić po schodach
- System wspomagania pedałowania ma silnik w piaście, który daje uczucie naturalnej jazdy, oraz LED-owy sterownik, wskazujący bieżące ustawienie wspomagania
- Dzięki dołączonym w zestawie akcesoriom, takim jak błotniki, światła i bagażnik tylny kompatybilny z MIK, rower jest od razu gotowy do jazdy
- Pojedź dwa razy dalej dzięki akumulatorowi Range Extender 250 Wh typu plug-and-play, którego można przymocować do ramy, korzystając z uchwytu na bidon.
Dane techniczne
Rama | Alpha Gold Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, akumulator wbudowany w ramę, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie podpórki |
Widelec | FX+ ze stopu aluminium, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, mocowania bagażnika, oś ThruSkew 5 mm |
Silnik | Silnik Hyena w piaście, 40 Nm, 250 W |
Bateria | 250 Wh, zintegrowany w rurze dolnej |
Koło/Piasta Przód | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
Koło/Piasta Tył | Silnik Hyena w piaście, 40 Nm, 250 W |
Kaseta | Shimano HG200, 11-36, 9-rzędowa |
Przerzutka Tył | Shimano Altus M2000, długi wózek |
Obręcz | Bontrager Connection, dwuścienne, 32 otwory, szerokość 20 mm, zawór Presta |
Korba | ProWheel Pro ze stopu aluminium, stalowa zębatka narrow-wide 42T, 175 mm długości |
Manetka | Shimano Altus M2010, 9-biegowa |
Zestaw Hamulcowy | Hydrauliczne hamulce tarczowe Promax DSK-927, flat mount, tarcza 160 mm |