Trek Checkpoint ALR 5 Driftless
Cena regularna:
15 599,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Checkpoint ALR 5 Driftless to wysokiej klasy maszyna w specjalnym malowaniu, która pożera kilometry na długich i trudnych trasach po szosach, nieutwardzonych drogach, a nawet najbardziej zdradliwych drogach szutrowych. Mnóstwo użytecznych rozwiązań, takich jak zwinna i stabilna progresywna geometria, różne mocowania, a do tego napęd GRX ułatwia dopasowanie maszyny do Twoich ulubionych przygód.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz roweru stworzonego do przygód, który jednocześnie dubluje za dzieło sztuki. Począwszy od mocnej ramy i części, a na wzorze malowania zainspirowanym górami oraz cichymi drogami Wisconsin skończywszy, rower ten uosabia odkrywanie tras w terenie.
Użyte technologie
Wytrzymała aluminiowa rama z wyjątkowym wzorem malowania, progresywna geometria zapewniająca stabilność i sprawność na trudnych podjazdach, ukryte linki i przewody, które nie będą przeszkadzały w założeniu toreb, a także mocowania bagażnika i błotników oraz zintegrowane mocowania dla torby na ramę. Napęd 1x11 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie trudnych odcinków szutru, a także opony na szuter 700x40c poprawiające stabilność i prowadzenie. Przystosowany do opon o szerokości do 45c.
Ostatnie słowo
Checkpoint ALR 5 Driftless łączy wysokiej klasy części, wytrzymałą ramę ze stopu aluminium, wzór malowania premium i mnóstwo dodatkowych rozwiązań, takich jak dodatkowy prześwit na opony i opcje dopasowania, dzięki którym możesz pewnie wybrać się na wielkie, lepsze przygody.
Dane techniczne
Rama | Alpha Aluminium Serii 300, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Waga | 56 - 9.60 kg / 21.17 lbs (bez torby) |
Widelec | Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Manetka | Rozmiar: 49, 52, 54, 56, 58, 61 Shimano GRX RX810 dla hydraulicznych hamulców tarczowych |
Przerzutka tylna | Shimano GRX RX812, długi wózek, maks. zębatka 42T |
Korba | Rozmiar: 54, 56 Shimano GRX RX600, 40T, 172,5 mm długości |
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano SLX M7000, 11-42, 11 speed |
Łańcuch | Shimano HG601, 11 biegów |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 44T (SRAM), 50T (Shimano), 2x: 50/34 |
Piasta/Koło Przód | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Piasta/Koło Tył | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Opona | Bontrager GR2 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c |
Maks. rozmiar opon | 700 x 45mm / 650 x 2,10" |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano RX810 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock |
Rozmiar tarczy | 160 mm |